GARANTI

Hvis du oplever udfordringer med dine varer fra os, kan du på nedsteånde Q&A prøve at fejlsøge.

Er du forsat yderligere i tvivl skal du kontakte den butik hvori du har købt produktet.
De kan hjælpe dig med rette vejledning.

Har du fundet svar på problemet, kan du du udfylde vores reklamation formular.

 

KUNDESERVICE

Mandag - Torsdag • 09.00 - 16.00
Fredag • 09.00 – 14.00

Tlf:  +45 47 17 82 26
Mail: mail@lopegroup.dk
 

PASLISTE

Vi har lavet en guide til at finde det rigtige toiletsæde, til dit toilet.
Er du i tvivl, hjælper vi dig gerne.

ARMATURER

MIT ARMATUR DRYPPER EFTER JEG HAR LUKKET GREBET

Begynder dit armatur at løbe, selvom du har lukket helt for vandtilførslen på produktet, skal du have ny kartusch (åben/luk spindel).

MIT ARMATUR ER UTÆT

Hvis dit armatur er utæt ved grebet eller i kanten af hullet i bordpladen skal du have ny kartusch (åben/luk spindel).
 

BRUSESÆTS & TILBEHØR

MIT ARMATUR BLANDER IKKE KOLD / VARM VAND KORREKT

Kommer der kun kold vand ud af dit armatur, eller oplever du at vandet kun bliver lunkent, skal termostatindsatsen skal udskiftes.
 

MIN HÅND- ELLER TOPBRUSER ER SPRUNGET

Oplever du at din håndbruser eller dit topbrusehoved er revnet eller sprunget i kanten, så skal denne del udskiftes til en ny.

TOILETSÆDER

MIT TOILETSÆDE'S SOFTCLOSE ER GÅET I STYKKER

Lukker dit sæde alt for hurtigt i, eller lukker det slet ikke, skal softclose dæmper eller softclose patroner udskiftes.